>پایگاه اطلاع رسانی مهندس احسان ارکانی

صفحات رسمی مهندس احسان ارکانی

وب سایت
Arkani.ir
توییتر
http://urly.ir/twitter
اینستاگرام
http://urly.ir/instagram
تلگرام
http://urly.ir/telegram
سروش
http://urly.ir/soroush
ایتا
http://urly.ir/eitaa
بله
http://urly.ir/bale

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

۰

مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت کار منصوب شد

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

وزیر کار و امور اجتماعی طی حکمی احسان ارکانی را که رئیس دفتر سابق وی در نهاد ریاست جمهوری بود را به سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت کار برگزید

 عبدالرضا شیخ الاسلامی طی حکمی احسان ارکانی را به عنوان مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در این حکم خطاب به ارکانی آمده است: با عنایت به نقش موثر و کارساز وزارت کار و امور اجتماعی در پیشرفت و تعالی جامعه و برقراری عدالت همه جانبه، گستردگی و فرابخشی بودن فعالیتها، انتظار دارم با جدیت، حسن تدبیر و سعی و تلاش وافر بتوانید سیاستها و برنامه های اجرایی این وزارتخانه را که در قالب « منشور کاری» تدوین شده است را به مرحله اجرا درآورید.

وزیر کار و امور اجتماعی بیان داشت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال در ایجاد فضایی آکنده از هماهنگی، همکاری و برادری در امر اطلاع رسانی صحیح، به موقع، شفاف و برقراری ارتباط مثبت، موثر و سازنده با جامعه مخاطبین وزارت کار و امور اجتماعی به ویژه رسانه های گروهی، شرکای اجتماعی، کارکنان، مسئولان و مدیران موفق و موید باشید.

همچنین شیخ الاسلامی از خدمات و تلاشهای علیرضا محمدعلی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و تقدیر کرد. ارکانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران بوده و پیش از این دبیری شورای هماهنگی ترافیک و شورای عالی حمل و نقل استان هرمزگان و مسئولیت دفتر رئیس دفتر رئیس جمهوری را عهده دار بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی