>پایگاه اطلاع رسانی مهندس احسان ارکانی

صفحات رسمی مهندس احسان ارکانی

وب سایت
Arkani.ir
توییتر
http://urly.ir/twitter
اینستاگرام
http://urly.ir/instagram
تلگرام
http://urly.ir/telegram
سروش
http://urly.ir/soroush
ایتا
http://urly.ir/eitaa
بله
http://urly.ir/bale

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

۰

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خراسان رضوی که صبح امروز پنج شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۲ برای شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه به این شهرستان سفر کرده بود ، پس از پایان جلسه شورای اداری از باغ نشاط و معدن فیروزه دیدن کرد.
مهندس ارکانی در باغ نشاط گفت:کار بازسازی عمارت مرکزی باغ بسیار جالب و سرعت کار آن خیرکننده است. وی ضمن تشکر از فرمانداری و نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان که با نهایت تلاش توانسته اند یک بیغوله را به مرکز گردشگری تبدیل نمایند ، گفت: نحوه مدیریت و برنامه کاری بازسازی این باغ می تواند به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.
نماینده میراث فرهنگی نیز در این بازدید ضمن خیر مقدم گزارشی از اقدامات انجام شده جهت بازسازی عمارت مرکزی باغ ارایه کرد. گیاهی افزود: در کمتر از یکسال از شروع کار بازسازی ، یاغ نشاط که به یک تهدید برای شهرستان تبدیل شده بود به یک فرصت عالی برای توسعه گردشگری شهرستان فیروزه تبدیل شده و در همین مدت کوتاه حدود 6هزار گردشگر از نواحی مختلف کشور ، از باغ نشاط  بازدید کرده اند.
گیاهی در پایان ضمن تشکر از تمامی ادارات شهرستان و خصوصا فرمانداری که نهایت همکاری را با میراث فرهنگی داشته اند ، از معاون استاندار خواست تا در زمینه تکمیل باغ 16 هکتاری نشاط و عمارت شمالی آن که عمارت اصلی محسوب می شود پیگیری لازم را داشته باشد.
پس از اقامه نماز در باغ نشاط ، معاون استاندار عازم معدن فیروزه شد.
ارکانی در بازدید از تونل اصلی معدن و چاه آبدار از اقدامات انجام شده برای توسعه بهره برداری از معدن و افرایش سود به اهالی روستاهای معدن بالا و پایین تشکر نمود.
کارشناسان و اعضای هیات مدیره معدن نیز توضیحات لازم در خصوص بهره برداری و مشکلات موجود معدن را ارایه نمودند و از معاون استاندار خواهان پیگیری مشکلات خود شدند.
فرماندار شهرستان فیروزه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده برای توسعه معدن و تبدیل آن به قطب صنعتی و معدنی و گردشگری شهرستان ارایه کرد.
حاجی زاده افزود: در حال حاضر بیش از 130 کارگر در معدن شاغل هستند و مهاجرت معکوس به سرعت در حالا شکل گیری است و جمعیت دو روستای معدن بالا و پایین رشد چشمگیری یافته است.
در این بازدید اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای معدن مسایل و مشکلات خود را بیان نمودند. 
اضافه می شود در این برنامه مرصعی مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان رضوی ، حاجی زاده فرماندار شهرستان فیروزه ، تاجیک بخشدار مرکزی شهرستان و سلیمانی کارشنای شوراها و دهیاری های بخشداری ، معاون استاندار را همراهی نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی