>پایگاه اطلاع رسانی مهندس احسان ارکانی

صفحات رسمی مهندس احسان ارکانی

وب سایت
Arkani.ir
توییتر
http://urly.ir/twitter
اینستاگرام
http://urly.ir/instagram
تلگرام
http://urly.ir/telegram
سروش
http://urly.ir/soroush
ایتا
http://urly.ir/eitaa
بله
http://urly.ir/bale

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

۰

تاکنون چهار شرکت دل حفره، خیام بتن فیروزه، خیام آسفالت بینالود و دل حفره نیشابور را ایجاد کرده‌ایم.

در نیشابور ،محمد تقی‌پورمدیرعامل بزرگ‌ترین کارخانه آسفالت استان‌های خراسان در مراسم افتتاح این کارخانه تولیدی  اظهارکرد: تاکنون چهار شرکت دل حفره، خیام بتن فیروزه، خیام آسفالت بینالود و دل حفره نیشابور را ایجاد کرده‌ایم. شرکت خیام بتن فیروزه به‌عنوان اولین واحد تولید بتن آماده در نیشابور و با توجه به نیاز ساخت‌وساز شهر نیشابور در زمینه بتن در سال 86 به بهره‌برداری رسید که دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت بتن آماده است.
وی اضافه کرد: شرکت مذکور دارای سه واحد تولید بتن آماده است که چهار دستگاه پمپ دکل و 12 دستگاه تراک میکسر در آن مورداستفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت خیام آسفالت بینالود بیان کرد: در سال 88 یک واحد سنگ‌شکن و یک کارخانه آسفالت در حاشیه جاده فولاد نیشابور به بهره‌برداری رساندیم.
تقی‌پور چهارمین شرکت را دل حفره نیشابور مستقر در شهرستان فیروزه مطرح کرد و ادامه داد: پس‌ازاینکه شهرستان فیروزه ایجاد گردید به جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مردم این منطقه با خرید زمین و کلنگ زنی آن طی مدت یک سال آن را در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رساندیم.
وی وجود سه واحد تولیدی در این مجموعه را مکمل هم دانست و اظهار کرد: واحد اول جهت تولید بتن با ظرفیت 30 مترمکعب در ساعت، بخش دوم سنگ‌شکن با تولید روزانه 700 تن مصالح و واحد آخر کارخانه آسفالت با ظرفیت 240 تن آسفالت در ساعت با استفاده از دستگاه‌های روز جهان که از کشور ایتالیا واردشده است مطرح کرد.
مدیرعامل شرکت دل حفره بینالود وجود بخش کنترل کیفیت را ویژگی این کارخانه و آن را اطمینان‌بخش مصرف‌کننده‌ها دانست.
وی ادامه داد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت پنج هکتار و با مبلغ 35 میلیارد ریال به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه آسفالت استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی توانسته است به‌طور مستقیم 40 نفر اشتغال‌زایی داشته باشد.
تقی‌پور مهم‌ترین اقدامات خود را در بحث مدرسه‌سازی ازجمله مدارس وکیلی و محمودیه و مجتمع توانیر عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از 50 مدرسه ساخته‌ایم و در حال حاضر در زمینه راهسازی پروژه 4 خط کردن محور نیشابور فیروزه و تقاطع غیرهمسطح فولاد را در دست اقدام داریم.
سپس فرماندار فیروزه ضمن تبریک ایام‌الله مبارک دهه فجر ضمن تشکر از دکتر علی مروی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی و همچنین احسان ارکانی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: آنچه در پروژه‌ها نباید فراموش شود نام و یاد شهداست، قطعاً تمام این دست آورد‌ها ثمره خون شهدا است که ما باید آن‌ها را قدر بشناسیم.
محمدحسین صالحی ادامه داد: شهرستان فیروزه به‌عنوان شهرستان کمتر برخوردار مطرح هست و آنچه می‌تواند ما را از این موضوع رها کند توجه به طرح‌های اقتصادی است.
وی بابیان اینکه با افتتاح پروژه‌های عمرانی شادی ما مخصوص بهره‌مند شدن مردم است ولی در پروژه‌های صنعتی اشتغال‌زایی باعث دوچندان شدن شادی ما می‌شود.
صالحی ادامه داد: آنچه از روز اول تأکید کردم و همان‌طور که مورد تأکید دولت و رهبر معظم انقلاب است توجه به مسائل اقتصادی است، همان‌گونه که رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری کرده است، ما نیز به دنبال عملی کردن واقعی آن هستیم و شعار نخواهیم داد.
فرماندار فیروزه بابیان اینکه در این راه سختی‌های زیادی در پیش است افزود: آمادگی کامل خود را برای حمایت هر فردی که بنا به سرمایه‌گذاری در این منطقه دارد را اعلام می‌کنم.
وی افتتاح شرکت دل حفره در منطقه را علاوه بر کاهش مشکل بیکاری، توجه به زیرساخت‌های شهرستان دانست و بیان کرد: در بخش زیرساخت‌ها مانند گاز، مخابرات و جاده مشکل‌داریم که با افتتاح این‌گونه شرکت‌ها که مبتنی بر نگاه دولت هستند زیرساخت‌های امر برای توسعه فراهم می‌گردد.
محمدحسین صالحی نگاه امروز دولت را حمایتی دانست و افزود: دولت بنا به دخالت و سرمایه‌گذاری مستقیم ندارد.
فرماندار فیروزه بخش عمده اقتصاد شهرستان را کشاورزی و دام‌پروری دانست و خاطرنشان کرد: البته صنایع مرتبط با معدن و همچنین صنایع مستقل در این منطقه شهرستان را به سمت توسعه هدایت خواهد کرد.
علی مروی نیز ضمن اشاره به آشنایی دیرینه خود با آقای تقی‌پور گفت: از سال 66 با ایشان آشنا شدم و ایشان را فردی فعال میدانم.
رئیس کمیسیون انرژی افزود: ایشان در امر مدرسه‌سازی یکی از فعالین و خیرین بوده‌اند که همیشه ما را در این امر یاری کرده‌اند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر وقت به ایشان برای امر خیر مدرسه‌سازی مراجعه کرده‌ایم با روی باز پذیرا بوده‌اند که نشان از نگاه بلند ایشان دارد.
وی گسترش صنعت در شهرستان فیروزه را مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت و توان منطقه در کنار ویژگی‌های طبیعی می‌توانیم زودتر از پیش‌بینی‌ها به نیازهای شهرستان پاسخگو باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی